torstai 10. huhtikuuta 2014

Kuulumisia

Moips!:) En olekaan vähään aikaan postaillut, mutta olen kyllä ratsastellut keppareilla. En vain ole saanut hyviä kuvia mistään. Enää en olekaan varma, haluanko tehdä sitä kysymyspostausta, koska sen jälkeen kun ilmoitin tekeväni, niin kaverini ovat matkineet minua ja siksi en halua tehdä kun kaikki muutkin nyt sitten tekevät...
En tiedä koska saan kuvia, sillä se edellyttää kaveria ja tällä hetkellä vain yksi keppistelevä kaveri asuu tässä lähellä, mutta hänellä on niin paljon muutakin elämää, ettei kerkeä niin usein viettämään aikaa kanssani.

2 kommenttia:

  1. Mä en oo matkinut sua. Mä en tiennyt et oot tekemässä myös kysymyspostauksen.... 😳

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luulin et luet mun blogia ja koska kaikki päätti just ku mäki päätin

      Poista